سفر خوشمزه، غذای داغ، خانواده شاد
در هشتمین سالگرد تولد مجموعه غذایی کروژ، بازهم برای شما سورپرایز جدید داریم. با توجه به استقبال شما عزیزان از جشنواره «سکه طلا، غذای داغ، خانواده شاد»، تصمیم گرفتیم تا جشنواره رو با همون شکل و شمایل اما با جوایز جدید، ادامه بدیم.

این بار به جای سکه طلا، به همراهان عزیزمان سفر خوشمزه، هدیه می‌دهیم. این جشنواره هم ویژه خرید حضوری است و از دوازدهم خرداد ماه  آغاز و تا پنجم تیرماه، ادامه خواهد داشت.

در ایام جشنواره هر 300هزار تومان خرید حضوری یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی 8سفر به جزیره کیش و 8 میلیون تومان بن خرید نقدی است.

برای شرکت در جشنواره، کافی است در ایام جشنواره و زمانی که برای ثبت سفارش به‌صورت حضوری به شعب کروژ مراجعه می‌کنید؛ بعد از دریافت فاکتور،آن را داخل صندوق قرعه‌کشی موجود در شعبه بیاندازید.

البته توجه داشته‌باشد که همانند جشنواره قبلی، به ازای هر 300هزار تومان یکبار فیش چاپ می‌شود. مثلا فیش 600هزار تومانی دوبار چاپ و تقدیم شما می‌شود تا دو شانس برنده شدن در جشنواره داشته باشید.

قرعه کشی جایزه 8سفر به جزیره کیش و 8جایزه ده میلیون ریالی همزمان با عید غدیر خم انجام ‌می‌شود و به‌صورت زنده از اینستاگرام کروژ پخش خواهد شد.

البته ادامه‌دار شدن جشنواره در شکل و شمایل جدید بدون علت نبوده و در روز عید غدیر خم و همزمان با قرعه کشی جوایز جشنواره، قرار است از سورپرایز و شگفتانه اصلی رونمایی کنیم. پس با ما همراه باشید که خبرهای خیلی خوبی برای شما داریم.

جشنواره «سفر خوشمزه، غذای داغ، خانواده شاد» فقط برای سفارشات حضوری است پس شما برای شرکت در جشنواره یا باید به شعبه خیام، بین خیام 11 و 13 و یا به شعبه هفت تیر، بین هفت‌تیر 18 و 20 مراجعه فرمایید یا از طریق شماره تلفن 09059190997 نسبت به انجام رزرو اقدام نمایید.

برای بازدید مجازی فضای شعب می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید و اخبار جشنواره را در اینستاگرام کروژ پیگیری کنید. 

لینک اینستا مجموعه کروژ


لینک تور مجازی مجموعه کروژ

شادی، طعم باهم بودن

نظر خود را ارسال کنید

جستجو