سکه طلا، غذای داغ، خانواده شاد
فرصتی استثنائی که ضمن صرف غذا، شانس بردن یک سکه طلا را دارید. جشنواره ویژه خرید حضوری همزمان با هشتمین سالگرد افتتاح مجموعه غذایی کروژ، از پنجم اردیبهشت ماه آغاز و تا سی‌ویکم اردیبهشت، ادامه خواهد داشت.

در ایام جشنواره هر 300هزار تومان خرید حضوری یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی 8سکه بهار آزادی و 8 میلیون تومان بن خرید نقدی است.

کافی است در ایام جشنواره و زمانی که برای ثبت سفارش به‌صورت حضوری به شعب کروژ مراجعه می‌کنید؛ بعد از دریافت فاکتور،آن را داخل صندوق قرعه‌کشی موجود در شعبه بیاندازید.

البته توجه داشته‌باشد که به ازای هر 300هزار تومان یکبار فیش چاپ می‌شود. مثلا فیش 600هزار تومانی دوبار چاپ و تقدیم شما می‌شود تا دو شانس برنده شدن در جشنواره داشته باشید.

قرعه کشی جایزه 8سکه بهار آزادی و 8جایزه ده میلیون ریالی همزمان با ولادت امام رضا (ع) انجام ‌می‌شود و به‌صورت زنده از اینستاگرام کروژ پخش خواهد شد.

حضور در روز قرعه کشی الزامی نیست. با این‌حال زمان و مکان دقیق مراسم قرعه‌کشی چند روز زودتر اعلام می‌شود تا چنانچه تمایل داشتید، در مراسم حضور داشته‌باشد.

ضمنا این جشنواره فقط برای سفارشات حضوری است پس شما برای شرکت در جشنواره یا باید به شعبه خیام، بین خیام 11 و 13 و یا به شعبه هفت تیر، بین هفت‌تیر 18 و 20 مراجعه فرمایید یا از طریق شماره تلفن 09059190997 نسبت به انجام رزرو اقدام نمایید.

برای بازدید مجازی فضای شعب می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید و اخبار جشنواره را در اینستاگرام کروژ پیگیری کنید.

لینک اینستاگرام مجموعه کروژ

لینک تور مجازی مجموعه کروژ

شادی، طعم باهم بودن

نظر خود را ارسال کنید

جستجو